Hogyan biztosíthatjuk, hogy a reklámjaink minél több helyen megjelenjenek ingyen? Teljesen elmebeteg képeket kell gyártani.
Az előbbi, végletekig leegyszerűsített stratégia évek óta remekül működik a Guccinál, és úgy tűnik, az idei ősz sem lesz kivétel. És igen, mi is bekajáljuk, ráadásul boldogan.
Leírom, mert teljesen szürreális: a patinás olasz luxusmárka idén nem ufókkal és Star Trek inspókkal operál. A történet főszerepében most a ruhák vannak, abból 30-40 évvel ezelőtti kedves korszakból, amikor még volt jelentősége annak, hogy egy tervező mit álmodik meg a kifutóra, és a szezon színe vagy az – egyetlen egy – divatos szoknyahossz címlapot ért.
Valójában ez a helyzet az ufóknál is meseszerűbben hat a mai fast fashion uralta világban, de ha ez nem lenne elég, a styling, a megdöbbentő, szegecses arcmaszkok és indokolatlan kiegészítők tovább súlyosbítják a helyzetet.