Teszteltem az év legjobban várt arcápoló kütyüjét

2019. augusztus 22. by Rigó Ági

Az otthoni arcápolásban is egyre menőbbek a különböző kütyük, és a Foreo termékei körül a legnagyobb a hype. Kipróbáltam az ősz legizgalmasabb újdonságát.

foero_lead_190820.png

Én vagyok az, akinek egy 12%-os AHA sav már meg sem kottyan. Tini koromtól kezdve küzdök a pattanásokkal és mitesszerekkel, így már egy sor módszert kipróbáltam, köztük a mikrodermabráziót, a mezofillert, méregdrága arcápolási protokollokat, amiket a doki állított össze, stb. Ami eddig a legjobban bevált, az a hydra facial, ami egy vákuumos eszközzel tisztít, és a ZO Skin egyik arcradírja.

Így aztán amikor lehetőségem nyílt kipróbálni az egyébként idén szeptemberben piacra kerülő Foreo Luna mini 3 nevű készülékét, kapva kaptam az alkalmon.

Ez az arctisztító készülék a beauty piac iPhone-ja. Nem csak dizájnban és tudásban különleges, de ugyanúgy várólisták és őrületes lelkesedés előzi meg a legújabb készülékek megjelenését, mint a telefonok kategóriájában egy új iPhone érkezését.

 

Első lépések

Mivel ez az első Foreo eszközöm, kezdem a sztori elején. Ehhez a készülékhez bizony telefonos applikáció is van, és az első bekapcsoláshoz szükséges is, plusz regisztráció. Egy cseppet elgondolkoztam, hogy mi köze van a Facebook profilomnak az arcápolási szokásaimhoz, de hát egye fene – végül is mindenhol megadom a profilomat, miért pont itt jönne rám a para?

Az app egyébként egy sor hasznos dolgot tud: kiválaszthatjuk a funkciót, szabályozhatjuk az intenzitást, és ha elkeveredne a készülék, az app segít megtalálni is.

foero_illu_190820.png

 

Ismerkedjünk az új eszközzel

A FOREO Luna mini 3 vízhatlan, mega higiénikus szilikon borítással rendelkezik, atom erős akkumulátor van benne, és a fent említett app-pal is irányíthatjuk, ha ahhoz támad kedvünk. Van egy normál, 1 perces tisztító program, és egy 30 másodperces Glow Boost kört is tehetünk a ragyogó bőrért. A tisztítást a hidradermabrázió és a transzdermális ultrahang teszi hatékonnyá.

 

Az első hét tapasztalatai

Az első pár alkalommal zavart, hogy a kütyü olyan erővel rezeg, hogy az agyam, és a karom is berezonál – de ezt hamar megszoktam. Tulajdonképpen bármilyen habzó arctisztítóval jól működik (én próbáltam a Foreot természetesen, de teszteltem egyszerű, drogériás lemosóval és olyan szuper luxi francia csodával is, amit általában ünnepnapokra tartogatok), és egy hét után állítom, függő lettem. Reggel eggyel több kedvem van kikelni az ágyból, hogy tudom, jön az arcmosás, és este is lelkesebben veszem az irányt a fürdőszoba felé.

A Luna mini 3 használata közben megváltam a szokásos radírozós arclemosómtól, minden más tekintetben viszont tartottam magam a megszokott arcápolási rutinomhoz, ami a termékeket illeti (retinol, hialuron sav és C-vitamin szérum). Már az első pár használat után észrevettem, hogy a bőröm jobban kívánja a krémet, ezért egy könnyű hidratálót is bevetettem reggelente a fényvédő alá (eddig nyáron a fényvédő mellé soknak éreztem még egy krémet is).

agibor190820.png

Előtte - utána: már 1 hét használat után látszik a hatás

Már egy hét használat elég volt ahhoz, hogy komoly változások induljanak el a bőrömben, ami ugyan jelenleg még a tisztulási fázisban van, de érződik a változás. Amellett, hogy érezhetően puhább a bőr, a faggyútermelés kezd kiegyensúlyozottabb lenni, már nem lesz pár óra alatt tükörfényes az arcom.

Az biztos, hogy tovább fogom használni a Luna mini 3-at, viszont egy pár szérummal (niacinamid és peptidek) ki fogom egészíteni a rutinomat, mert ezek amúgy is tervben voltak, és a készülék segítségével még hatékonyabbak lehetnek majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://forwardist.blog.hu/api/trackback/id/tr3715017078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása