Ha a hétköznapi divat címlapra kerülhet saját csodálatossága révén, akkor miért ne készülhetne graffiti a kampányfotókból?
A Gucci megint nem elégedett meg a hagyományos hirdetési módokkal. Míg a legtöbb nagy divatmárka vesz pár hirdetési oldalt a Vogue-ban, Alessandro Michele csapata talált néhány szabad falat a világ divatfővárosaiban, és kidekorálták őket.
Az őszi kampány mesevilágában a divat, sőt, akár a hétköznapi viselet is volt olyan izgalmas, hogy újságok címlapjára kerüljön. Az őszi kampányban bevetett falfestmények tovább erősítik ezt a gondolatot, hiszen a képek az utcán, a járókelők közvetlen közelségében vannak.
A #GucciPrêtÀPorter falak a manhattani SoHo Lafayette Streetjén, Milánó Corso Garibaldi városrészében, a híres kelet-londoni Brick Lane-en, illetve Mexikóvárosban, Shanghaiban, Hong Kongban és Tajpejben kaptak helyet.